الأربعاء، 11 أبريل 2012

كلام بيني و بين نفسي


- نفسي اكتب بالمصرية ^^ معرفش ليه و يا ريت ما تسألوش ليه
انا مش مصرية انا جزائرية بس مرات اتأثر بالمدونات و الأفلام المصرية فاحب اني اتكلم زيهم.

 

نفسي اتعلم ازاي ماخبيش كل شيء جواية
بس اكيد بدون فضاايح 

*******************
"خليك عاقلة ..ما تصيريش كيما خديجة"
يادي النييلة و خديجة دي الي كل شوي يطلعولي بيها
 انا مالي و مالها  للدرجة دي مش واتقين في و خايفين اعمل زيها
*******************
 نفسي و لو مرة وحدة لما يسألوني
 "ايه الاخبار النهاردة" ما قولش
"مافيش كل يوم زي بعضه"
*******************
  
ساعات احب اغلق مبايليي كل الويكند
عشان لما افتحه اشوف مين الي بجد قلق علي و حبب يطمن عني

*******************
 نفسي اقوم الصبح و انا حاسة اني شبعت نوم 
و انا متفائلة انو يوم جميل
و بدون ما ينكد يومي بالتفكير بالدراسة
*******************
اتمنى يتحقق الي ف بالي بدون مشاكل و تعب 
*******************
نفسي أعـــــيـــش بدون قيوود
اطلع و اتجول تحت المطر بدون ما اخاف اني امرض
اطلع  اتفسح بدون ما اخاف اتوه
اطلع  و اعيش الحيااه بجد

 *******************
نفــــسي اعـــيش على راحتـــــي
زي ما انا عايزة

هناك تعليقان (2):